چگونه مخاطبان کنفرانس را افزایش دهیم ؟

چگونه مخاطبان کنفرانس را افزایش دهیم ؟

  یک کنفرانس موفق نیازمند برنامه ریزی زیادی است. شما باید یک محل را انتخاب کنید، دستور کار را برای ...

ادامه خبر
اسپانسرشیپ

اسپانسرشیپ

انجمن ها و یا سازمان های برگزارکننده یک کنفرانس بدون کمک حمایت مالی درست و برنامه ریزی برای جذب حامیان ...

ادامه خبر
کترینگ

کترینگ

به طور کلی این واژه کترینگ (catering)  معرف صنعت آماده سازی غذا و نوشیدنی برای پذیرایی های اجتماعی و تخصصی ...

ادامه خبر
سخنران کلیدی

سخنران کلیدی

سخنرانان کلیدی کنفرانس (keynote speakers conference)افراد شناخته شده ، با تجربه و صاحب نظر در حیطه محور های کنفرانس و ...

ادامه خبر
معیار سطح برگزاری گردهمایی

معیار سطح برگزاری گردهمایی

معیار سطح برگزاری گردهمایی:

ادامه خبر
تعیین گروههای هدف برای یک گردهمایی

تعیین گروههای هدف برای یک گردهمایی

تعیین گروههای هدف برای یک گردهمایی:

ادامه خبر
معیار انتخاب زمان برگزاری و برنامه زمانبندی گردهمایی

معیار انتخاب زمان برگزاری و برنامه زمانبندی گردهمایی

انتخاب زمان برگزاری همایشها از نظر میزان حضور علاقه مندان و مخاطبان بسیار اهمیت دارد. پارامترهای مختلفی در ایران زمان ...

ادامه خبر
تاریخچه برگزاری گردهمایی ها

تاریخچه برگزاری گردهمایی ها

تاریخچه گردهمایی ها و کنفرانس ها: برای پی بردن به فراگردها و مفاهیم کلیدی گردهمایی های امروزی، بررسی ریشه های ...

ادامه خبر
نامگذاری همایش

نامگذاری همایش

همانظور که در بخش انواع همایش ذکر شد، برای ناگذاری صحیح یک همایش، ابتدا باید سطح برگزاری همایش مشخص شود. ...

ادامه خبر
معیارهای انتخاب محل برگزاری گردهمایی

معیارهای انتخاب محل برگزاری گردهمایی

انتخاب زمان برگزاری همایشها از نظر میزان حضور علاقه مندان و مخاطبان بسیار اهمیت دارد. پارامترهای مختلفی در ایران زمان ...

ادامه خبر
انواع همایش

انواع همایش

همایشها و کنفرانسهای علمی پژوهشی، از نظر سطح برگزاری در سطوح مختلف منطقه ای، ملی، بین المللی و دانشجویی برگزار ...

ادامه خبر
چرا همایش برگزار می کنیم؟

چرا همایش برگزار می کنیم؟

برگزاري همايش و سمينارهاي علمي تلاشي در راستاي اغناء روحيه جستجوگري و كاوشگري جامعه علمي دانشگاهي براي كسب معلومات و ...

ادامه خبر