چگونه مخاطبان کنفرانس را افزایش دهیم ؟

چگونه مخاطبان کنفرانس را افزایش دهیم ؟

 

یک کنفرانس موفق نیازمند برنامه ریزی زیادی است. شما باید یک محل را انتخاب کنید، دستور کار را برای روز اجرا آماده کنید ، و سخنران یا سخنرانان کلیدی خود را پیدا کنید. پس از اینکه میخ این کارها را کوبیدید و  تمام جزئیات را روبراه کردید ، باید بفهمید چطور صندلی های خالی را پر کنید. خیلی مواقع ممکن است  که بسیاری از افراد شرکت کننده در کنفرانس  قبلی شما احتمالا در کنفرانس آتی شما نیز  شرکت کنند ، ولی از آنجا که شما نمیتوانید شرکت کردن حتمی افراد قبلی را تضمین کنید پس هر ساله باید کنفرانس خود را تبلیغ کنید .

نقشه برداری از یک نظرسنجی
مردم به دلایل مختلف در کنفرانس ها شرکت می کنند. برخی می خواهند با افراد حرفه ای در رشته خود ارتباط برقرار کنند، در حالی که برخی دیگر به سخنرانی علاقمند هستند. دانستن گرداننده اصلی برای شرکت در کنفرانس ها  به شما کمک می کند یک تجربه شخصی خوب برای شرکت کنندگان ایجاد کنید

به جای اینکه فقط فرض کنیم که شرکت کنندگان از کنفرانس چه می خواهند، شما می توانید با تدارک  نظرسنجی هایی  قبل از کنفرانس در راستای جذب علاقه مندان به شرکت و جمع آوری نظراتشان به راهبرد کنفرانس خود کمک کنید . پاسخ سنجی و به اصطلاح تحلیل نظرات به شما بینشی از آنچه که شرکت کنندگان امیدوارند که با شرکت در این کنفرانس به آن دست یابند می دهد. همچنین باعث می شود که آن ها بخشی از رویداد را بتوانند به خوبی حس کنند و این احتمال شرکت  آنها  در کنفرانس شما را افزایش میدهند.

دعوت نامه زودهنگام

اکثر مخاطبین هدف شما متخصصانی هستند که با برنامه های زمانبندی فشرده کار می کنند. بنابراین، اگر می خواهید شانس شرکت در کنفرانس خود را افزایش دهید، باید دعوت ها را زود بفرستید. ایجاد تماس های تلفنی و ارسال ایمیل به شرکت کنندگان احتمالی تان زمان کافی برای متناسب کردن برنامه هایشان برای شرکت در کنفرانس را باعث میشود .

قسمت  منفی ارسال دعوت نامه ها از  ماه ها قبل از رویداد این است که مردم فراموش میکنند. اگر چه شما میتوانید با استفاده از یک یادآورنده که میتواند یک ایمیل باشد باعث شوید  تا حافظه خود را تجدید کنند.

تلاش های بازاریابی برای حضور افراد در کنفرانس

زمانی که با شرکت کنندگان سر و کار دارید، آن ها را براساس همان شرکت کنندگان  طبقه بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که بازاریابی خود را با مخاطبین هماهنگ کرده باشید . برای مثال، فردی که در کنفرانس های قبلی  شما شرکت کرده، در مقایسه با شرکت کنندگان جدی که با دیدی مبهم تر حضور پیدا میکنند  رویکردی متفاوت نیاز دارند. بنابراین، شما باید میهمانان را براساس ارزشی که از کنفرانس دریافت می کنند، هدف قرار دهید. در این راه و رسیدن به این نقطه از کار شما احتیاج به  یادگیری و فرصت های شبکه سازی برای افزایش حضور شرکت کنندگان دارید . صرفنظر از روش بازاریابی که از آن استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که  این نوع بازاریابی یک نوع سفارش برای ساختن محورهای کنفرانس شما است .

استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش رخداد کنفرانس

اگر هر ساله میزبان یک کنفرانس هستید، به یک جامعه آنلاین نیاز دارید تا شرکت کنندگان را درگیر کرده و بحث های عمیق راه بیاندازند . انجمن ها و به اصطلاح فروم های  آنلاین حضور در کنفرانس را با ایجاد تعامل و ارتباط  افزایش می دهند. صفحات وب سایت های ارتباط جمعی و وب سایت ها باعث ایجاد آگاهی و تشویق مردم برای شرکت در کنفرانس می شوند. با این حال، شما باید از پست های رسانه ای مدرن مانند تصاویر رویداد قبلی استفاده کرده و مردم را تشویق کنید تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

مسائل مربوط به مکان برگزاری کنفرانس

محل برگزاری کنفرانس شما باعث شکست یا موفقیت میشوند . برای مثال، شرکت کنندگان ممکن است از مکان های دور ، دوری کنند . بهتر است محل برگزاری هم مهیج باشد و هم در دسترس  . بنابراین، به جایی که میزبان کنفرانس های مشابه است پایبند باشید و در تدارکات به مهمانانتان مشاوره دهید. اگر شرکت کنندگان باید شب بمانند، پیشنهاد اقامت راحت را توصیه کنید.

تشویق مخاطبان و سخنران برای ترویج کنفرانس

ساده ترین راه برای افزایش حضوردر کنفرانستان  این است که شرکت کنندگان را تشویق کنید که نام کنفرانستان را پخش کنند و سایر متخصصان را در این زمینه دعوت و تشویق  کنند. یک هشتگ جذاب برای استفاده در وب سایت های ارتباط جمعی داشته باشید. اینکار باعث ایجاد همهمه و علاقه به افرادی خواهد شد که شما نمی توانید به آن ها دسترسی داشته باشید . علاوه بر این، شما می توانید از پیشنهادها ویژه ای برای افزایش حضور در کنفرانس استفاده کنید. همچنین سخنرانان کلیدی شما نیز میتوانند با تبلیغ کنفرانس شما از طریق دعوت دیگران کمک کنند.

پیگیری های بعد از کنفرانس

اگر می خواهید حضور در کنفرانستان  را همیهش بالا نگه دارید، از پی گیری تان با شرکت کنندگان تان مطمئن شوید. ارسال یک تشکر و دعوت از آن ها برای پیوستن به جامعه آنلاین هر بار که میزبان یک کنفرانس  هستید آن ها را به آسانی دعوت به همکاری میکند .

 

ترجمه از سایت 

https://congrex.com/blog/how-to-increase-conference-attendance/

    نظرات