پنج توصیه برای انتخاب سخنران کلیدی

پنج توصیه برای انتخاب سخنران کلیدی

پیدا کردن سخنران برای هر کنفرانس  برای ایجاد تعامل با افراد در حرفه شما ضروری است. با افزایش تعداد کنگره های مختلف، شاید  فکر کنید که پیدا کردن یک سخنران  خوب آسان است اما هزاران سخنران وجود دارد و بسیاری از آن ها چیزی ندارند که برای مخاطب جذاب باشد. موفقیت یک رویداد بر جذب مخاطبان از طریق سخنرانی های موثر تکیه دارد. آخرین چیزی که شما به آن احتیاج دارید کسی است که روی سکو می ایستد و حرف می زند

یک سخنران حرفه ای باید در انتخاب سوژه و توانایی استفاده از تکنولوژی، خبره باشد و جذبه ! جذبه ی سخنران  را فراموش نکنید . شما چگونه سخنرانان را برای کنفرانس بعدی خود پیدا می کنید؟

در اینجا چند نکته برای راهنمایی شما داریم :

1. سرچ در اینترنت و رزومه ها  :

هنگام پیدا کردن سخنرنان کنفرانس، شبکه ؛ ایده بسیار خوبی برای شروع جستجو  است. برای مثال، شما می توانید سخنرانان  بالقوه را از طریق جستجو در رزومه هایشان یا شبکه های اجتماعی مثل لینکدین  پیدا کنید. یک سخنران خوب یک صفحه حرفه ای خواهد داشت . پروفایل ها و رزومه های مختلفی را بررسی کنید. این به شما بینشی نسبت به  شخصیت آنها نیز میدهد.

2. توصیه های انجمن های حرفه ای :

اغلب انجمن های حرفه ای با متخصصان  زمینه خود ارتباط دارند. بنابراین، شما می توانید با انجمن خود تماس بگیرید تا یک سخنران  را برای اولین کنفرانس ( به طور مثال پزشکی )معرفی کنند. یک انجمن حرفه ای حتما  به شما یک سخنران واجد شرایط را معرفی میکند  که محورهای کنفرانس شما را خوب درک می کند و گیرایی کافی برای جذب مخاطب دارد. علاوه بر این، اعضای یک انجمن همیشه کسی را توصیه می کنند که قبلا این کار را انجام داده است.

استفاده از شبکه های اجتماعی :

هنگامی که در حال نوشتن  فهرستی از سخنرانان هستید، شبکه های اجتماعی  یک معدن طلا هستند. شما می توانید برای یافتن  اشخاص مرجع حول  موضوع کنفرانستان جست و جو کنید، لازم نیست فرد مشهوری باشد ولی به هرحال  افراد تاثیرگذار می توانند یک سخنگوی خوب باشند. فراموش نکنید شبکه های اجتماعی و یا اینترنت برای جستجوی موضوعاتی که می خواهید سخنرانتان  در طی کنفرانس صحبت کند به شما کمک بسیاری میکند .

مقالات چاپ شده در نشریات تخصصی موضوع شما:

نشریات فرصت های بزرگی برای جذب سخنران هستند افراد واجد شرایط میتوانند با مقالات چاپ شده خود دسترسی خود را گسترش دهند و اعتباری برای خود  بسازند. بنابراین، مقالات ابزاری  مناسب برای پیدا کردن سخنرانان کنفرانس هستند. شما می توانید به افراد نویسنده آن مقالات دسترسی داشته باشید و از آن ها بخواهید که سخنران کلیدی شما باشند.

ارتباط با شرکت کنندگان در انجمن های آنلاین :

اکثر شرکت کنندگان   در فروم ها و انجمن های  آنلاین از شروع کنفرانس شما  آگاهی می یابند. اکثر شرکت کنندگان سخنرانان  بزرگی را که دوست دارند در کنفرانس  صحبت هایشان را بشنوند را میتوانند شناسایی کنند. شما باید  از یک نظرسنجی در فروم های آنلاین خود استفاده کنید. از بازخورد ها ، به راحتی میتوانید سخنرانان با بیش ترین آرا را شناسایی کنید .

ترجمه از سایت :

https://congrex.com/blog/finding-conference-speakers/

    نظرات