پنج توصیه برای انتخاب سخنران کلیدی

پنج توصیه برای انتخاب سخنران کلیدی

پیدا کردن سخنران برای هر کنفرانس  برای ایجاد تعامل با افراد در حرفه شما ضروری است. با افزایش تعداد کنگره ...

ادامه متن
چگونه مخاطبان کنفرانس را افزایش دهیم ؟

چگونه مخاطبان کنفرانس را افزایش دهیم ؟

  یک کنفرانس موفق نیازمند برنامه ریزی زیادی است. شما باید یک محل را انتخاب کنید، دستور کار را برای ...

ادامه متن
بازاریابی کنفرانس از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی کنفرانس از طریق رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ماهیت رویدادها را به وسیله ایجاد تعامل و ارتباط با استفاده از در معرض قراردادن اطلاعاتی ساده ...

ادامه متن
اسپانسرشیپ

اسپانسرشیپ

انجمن ها و یا سازمان های برگزارکننده یک کنفرانس بدون کمک حمایت مالی درست و برنامه ریزی برای جذب حامیان ...

ادامه متن
کترینگ

کترینگ

به طور کلی این واژه کترینگ (catering)  معرف صنعت آماده سازی غذا و نوشیدنی برای پذیرایی های اجتماعی و تخصصی ...

ادامه متن
کمیته راهبردی

کمیته راهبردی

کمیته راهبردی متشکل از : دبیر کنفرانس ، دبیرعلمی، ‌ دبیر اجرایی، کارکنان اجرایی دبیرخانه، و افراد صاحب نظر در ...

ادامه متن
سخنران کلیدی

سخنران کلیدی

سخنرانان کلیدی کنفرانس (keynote speakers conference)افراد شناخته شده ، با تجربه و صاحب نظر در حیطه محور های کنفرانس و ...

ادامه متن
دبیرخانه

دبیرخانه

دبيرخانه یکی از کاربردی ترین واحد های یک  كنفرانس است که وظیفه اصلیِ  تایپ، ثبت، ارسال و دریافت نامه را ...

ادامه متن
کمیته روابط عمومی

کمیته روابط عمومی

کار گروه های کمیته روابط عمومی 1. کارگروه ارتباط با رسانه (شبکه های اجتماعی) 2.کارگروه اطلاع رسانی 3. کارگروه مستندسازی ...

ادامه متن
کارگروه انتشارات

کارگروه انتشارات

کارگروه انتشارات زیرمجموعه کمیته  روابط عمومی(بزرگترین کمیته اجرائی ) است .شرح وظایفی کوتاه از کاگروه انتشارات را در زیر مشاهده ...

ادامه متن