دومين همايش ملي برند در ورزش از محصولات اصلي “دبيرخانه برند در ورزش” مي باشد. اين همايش با ماموريت توسعه تحقيقات علمي در حوزه صنعت ورزش تدوين شده است و در تلاش است تا با انجام رسالت خود گام ارزشمندي در گسترش تفكر برندينگ در بين صاحبان كسب و كارهاي ورزشي بردارد. لازم به ذكر است كه دومين همايش ملي برند در ورزش با حمايت موسسه تربيت بدني آستان قدس رضوي به عنوان حامي اصلي همايش برگزار مي گردد؛ از اين رو اين همايش با رويكرد هويت ورزش رضوي تدوين شده است؛ شايان توجه است، از آنجا كه دبيرخانه دائمي برند در ورزش در راستاي ماموريت خود به سازمانها، نهادها و كسب و كارهاي ورزشي در راستاي توسعه برندينگ خود ارائه خدمت مي نمايد؛ از اين رو، در اين همايش به دنبال تعريف، ساخت و معرفي “برند ورزش رضوي” مي باشد. اميد است اين اقدام همايش بتواند جايگاه ارزنده موسسه تربيت بدني آستان قدس را در فرهنگ سازي ورزش بر مبناي آموزه هاي رضوي به جامعه ورزش كشور و بين الملل استحكام بخشد.
اهداف دومين همايش ملي برند در ورزش:
محورهاي كلي همايش:
محورهاي برند ورزش رضوي: