به منظور تعامل دانشگاه ها و سازمان هاي رسانه اي، همايش بينالمللي مديريت رسانه با شعار رسانه ها و مخاطب با حضور استادان، صاحبنظران و اهالي رسانههاي مكتوب، تصويري، مجازي و مديران باسابقه مطبوعات، 19 آبان ماه در سالن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار ميشود.
به تمامي شركت كنندگان در همايش، گواهينامه معتبر اعطا خواهد شد.
تمامي مقالات پذيرفته شده در كتاب خلاصه مقالات و سي دي مجموعه مقالات همايش به چاپ ميرسد. همچنين تمامي مقالات به صورت آنلاين در سايت سيويليكا نمايه شده و به چاپ ميرسند.
محورهاي همايش
اخلاق حرفه اي رسانه اي، سياست گذاري و برنامه ريزي رسانه و نسخه رسانه اي اقتصاد مقاومتي
مديريت:
نظريههاي جديد مديريت رسانه، مديريت استراتژيك رسانه، مديريت سازمانهاي رسانهاي و ...
علوم ارتباطات:
آينده رسانه، سواد رسانه اي، اقناع و تبليغ، فرهنگ و رسانه، دين و رسانه، مخاطب شناسي و ...
اقتصاد:
نسخه رسانه اي اقتصاد مقاومتي، اقتصاد رسانه و ...
علوم اجتماعي و رفتاري:
رسانه و توسعه ، جامعه شناسي فرهنگي، جامعهشناسي رسانه ، روشهاي تحقيق در رسانه، روانشناسي در مديريت، روانشناسي رسانه، اخلاق و رسانه، نظارت و رسانه و ...
-فلسفه رسانه، فلسفه مديريت
-حقوق و رسانه، حقوق ارتباطات
-تكنولوژيهاي رسانهاي
-و ساير موضوعات مرتبط با همايش