سومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی

سومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی

اهداف كنفرانس:
توسعه و اشاعه فرهنگ تعهد به كيفيت و ارزش آفريني در توليد ملي
تقويت بنيان هاي فرهنگي اقتصاد مقاومتي
نقش آفريني سرمايه هاي اجتماعي در توليد پايدار

 

محورهاي كنفرانس
حوزه فردي

كارآفريني فردي و خلاقيت و نوآوري پايدار در عرصه خدمات/ توليدات
وجدان كاري، اعتماد آفريني و اخلاق حرفه اي در پايداري بنگاه
فرهنگ خودكارآمدي، توسعه حرفه اي و خودارزيابي فردي
نقش انتظارات فردي در حمايت از توليد ملي

حوزه سازماني
سرمايه انساني و نقش آن در تقويت قدرت مقاومت بنگاهي
تحول پذيري سازماني و نقش آن در بهبود كيفيت توليد ملي
تدوين راهبردهاي سلامت و انضباط مالي در عرضه محصولات رقابتي
نقش ارزش هاي مشترك سازماني در تقويت توليد ملي
نقش دولت در تدوين قوانين و مقررات در راستاي حمايت از توليد ملي

حوزه اجتماعي
انسجام و مشاركت اجتماعي در حمايت از توليد ملي
نقش رسانه هاي اجتماعي در حمايت از كالاي ايراني
نقش انتظارات اجتماعي (حقوق شهروندي، تعهد اجتماعي و ...) در توسعه فرهنگ حمايت از توليد ملي
الگوبرداري و الگوسازي از تجربيات موفق حمايت از توليد در كشورها
ارتقاي هويت ملي از طريق همبستگي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي در راستاي حمايت از توليد ملي

نظرات