اهداف همايش:
سازماندهي دانش بومي حاصل از تجربيات اساتيد و معلمان در آموزش رشتههاي تخصصي (PCK )
ثبت و تدوين تجارب ارزشمند اساتيد و معلمان در آموزش رشتههاي تخصصي (PCK )
انتقال تجارب ارزشمند اساتيد و معلمان در آموزش رشتههاي تخصصي (PCK )
آشنايي معلمان جديد و دانشجو معلمان با تجارب اساتيد و معلمان شاخص در آموزش رشتههاي تخصصي (PCK )
ايجاد نگرش مثبت نسبت به خودروايتپژوهي(خودكاوي روايي) در معلمان به منظور ثبت تجربيات ارزشمند حرفهاي خود
ايجاد فرصت براي تعامل علمي ميان استادان و معلمان در به اشتراك گذاري دانش عملي آموزش محتوا در رشتههاي تخصصي (PCK)
محورهاي همايش :
آموزش و درمان دانش آموزان ناشنوا و نيمه شنوا
آموزش و درمان اختلال يادگيري
آموزش و پرورش خانواده كودكان استثنايي
آموزش و پرورش دانش آموزان با هوش
آموزش و درمان كودكان نابينا و نيمه بينا
آموزش و درمان كودكان چند معلوليتي
آموزش و درمان كودكان معلول جسمي و حركتي
آموزش و درمان اوتيسم
محورهاي جشنواره :
تجربه هاي آموزشي - تربيتي معلمان در آموزش رشته هاي تخصصي
كلاسهاي چندپايه و تجارب حرفهاي معلمان در آموزش رشتههاي تخصصي
3.راهبردهاي تدريس مؤثر در آموزش رشته هاي تخصصي
4 .طراحي آموزشي در آموزش رشته هاي تخصصي
5 .ارزشيابي در آموزش رشته هاي تخصصي
6 . طراحي واحد يادگيري در آموزش رشته هاي تخصصي
7 .بكارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش رشته هاي تخصصي
8 .مقابله با كجفهميهاي رايج در آموزش رشتههاي تخصصي
9 .تجارب پژوهشي ( اقدامپژوهي، درسپژوهي، روايتپژوهي ) مرتبط با آموزش رشتههاي تخصصي
10 .آموزش رشتههاي تخصصي با استفاده از ساير محيطهاي يادگيري(گردشگري علمي، موزه و ...)
. تدريس مشترك در آموزش رشته هاي تخصصي