همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص

همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص

اهداف همايش:
سازماندهي دانش بومي حاصل از تجربيات اساتيد و معلمان در  آموزش رشته­هاي تخصصي (PCK )
ثبت و تدوين تجارب ارزشمند اساتيد و معلمان در آموزش رشته­هاي تخصصي (PCK )
انتقال تجارب ارزشمند اساتيد و معلمان در آموزش رشته­هاي تخصصي (PCK )
آشنايي معلمان جديد و دانشجو معلمان با تجارب اساتيد و معلمان شاخص در آموزش رشته­هاي تخصصي (PCK )
ايجاد نگرش مثبت نسبت به خودروايت­پژوهي(خودكاوي روايي) در معلمان به منظور ثبت تجربيات ارزشمند حرفه­اي خود
ايجاد فرصت براي تعامل علمي ميان استادان و معلمان در به اشتراك­ گذاري دانش عملي آموزش  محتوا در رشته­هاي تخصصي (PCK)

 

محورهاي همايش :

آموزش و درمان دانش آموزان ناشنوا و نيمه شنوا

آموزش و درمان اختلال يادگيري

آموزش و پرورش خانواده كودكان استثنايي 

آموزش و پرورش دانش آموزان با هوش

آموزش و درمان كودكان نابينا و نيمه بينا

آموزش و درمان كودكان چند معلوليتي

آموزش و درمان كودكان معلول جسمي و حركتي 

آموزش و درمان اوتيسم

محورهاي جشنواره :

تجربه ­هاي آموزشي - تربيتي معلمان در آموزش رشته­ هاي تخصصي
كلاس­هاي چندپايه و تجارب حرفه­اي معلمان در آموزش رشته­هاي تخصصي
3.راهبردهاي تدريس مؤثر در آموزش رشته هاي تخصصي

4        .طراحي آموزشي در آموزش رشته هاي تخصصي

5        .ارزشيابي در آموزش رشته هاي تخصصي

6        . طراحي واحد يادگيري در آموزش رشته هاي تخصصي

7        .بكارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش رشته هاي تخصصي

8        .مقابله با كج­فهمي­هاي رايج در آموزش رشته­هاي تخصصي

9        .تجارب  پژوهشي ( اقدام­پژوهي، درس­پژوهي، روايت­پژوهي ) مرتبط با آموزش رشته­هاي تخصصي

10   .آموزش رشته­هاي تخصصي با استفاده از ساير محيط­هاي يادگيري(گردشگري علمي، موزه و ...)

. تدريس مشترك در آموزش رشته هاي تخصصي

نظرات