سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

با تصويب شوراي سياست گذاري و كميته علمي، محور و هدف اصلي همايش، «تعامل دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي رسانه‌اي» انتخاب و شعار «رسانه‌ها و مخاطب» براي همايش برگزيده شد.

محور هاي همايش:

مديريت رسانه:
اقتصاد و رسانه، نظارت و رسانه، حقوق و رسانه، تكنولوژي‌هاي رسانه‌اي، مديريت رسانه استراتژيك، وب و رسانه، سواد رسانه اي، دين و رسانه، مديريت خبر و ...
 
علوم ارتباطات:
آينده رسانه، اقناع و تبليغ، مخاطب شناسي، روزنامه نگاري و ...

علوم اجتماعي و رفتاري:
جامعه شناسي رسانه، رسانه و توسعه، جامعه‌شناسي سازمانهاي رسانه اي، فرهنگ و رسانه، روانشناسي رسانه، اخلاق و رسانه، اصول و مباني فلسفي رسانه و ...

 و ساير موضوعات مرتبط با همايش

نظرات