محور هاي كنفرانس :
- نقش مدارس و نظام آموزشي در ترويج فرهنگ مطالعه (با تاكيد بر كتابخانه هاي مدرسه اي و كلاسي )
- نقش انتشارات،مطبوعات و كتاب فروشي ها در ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني
- نقش دولت و رسانه هاي گروهي در ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني
- نقش كتابداران و كتابخانه ها در ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني
-آسيب شناسي حذف پست كتابدار از كتابخانه هاي مدارس
- نقش صدا و سيما در ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني
-موانع و مشكلات موجود در ترويج مطالعه وكتابخواني
-راهكارهاي عملي ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني
- نقش خانواده در ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني
-مطالعه تطبيقي مطالعه و كتابخواني در ساير كشورها
- شبكه هاي اجتماعي و مطالعه و كتابخواني
- مطالعه و كتابخواني در عصر ديجيتال