اهداف كنفرانس :
- ارتقا، توسعه و ترويج دانش مديريت استراتژيك
- تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصان حوزه مديريت استراتژيك
- تبيين اهميت مديريت استراتژيك و ترغيب سازمان ها و شركت ها به بذل توجه به آن
- معرفي آخرين دستاوردها و تجربيات پژوهشي و كاربردي در زمينه مديريت استراتژيك
محورهاي كنفرانس:
محورهاي اصلي:
- رهبري، تصميم گيري، هوشمندي و تفكر استراتژيك
- آينده نگاري و توسعه چشم انداز در سطح ملي ، صنعت و بنگاه
-سياستگذاري در سطوح ملي ، منطقه اي و بخشي
- استراتژي هاي رقابت، همكاري و هم رقابتي
-مديريت استراتژيك در شركت هاي چند كسب و كاره و هلدينگ
-استراتژي سرمايه انساني دارايي هاي نامشهود و سازمان يادگيرنده
-توانمنديهاي پويا، استراتژي تكنولوژي و نوآوري و مدل كسب و كا
-مديريت استراتژيك در عمل: تدوين استراتژي، همراستاسازي ، پياده سازي، ارزيابي و مباحث رفتاري استراتژي
- حاكميت شركتي و مسئوليت اجتماعي
محور ويژه:
- توسعه دانش و تجارب مديريت استراتژيك با بهره گيري از علوم شناختي
پانل هاي تجارب و چالش ها :
-اتحادهاي راهبردي در صنعت خودرو ايران: فرصت ها و چالش ها
-توسعه همكاريهاي راهبردي بين المللي در صنايع نفت، گاز و پتروشيمي
-نو آوري در مدل هاي كسب و كار صنعت خدمات مالي
-راهبردهاي توسعه صنعت گردشگري در كشور