دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

محورهاي همايش:

-مديريت:
نظريه‌هاي جديد مديريت رسانه، مديريت استراتژيك رسانه، مديريت سازمان‌هاي رسانه‌اي و ...
-علوم ارتباطات:
آينده رسانه، سواد رسانه اي، اقناع و تبليغ، فرهنگ و رسانه، دين و رسانه، مخاطب شناسي و ...
-اقتصاد:
اقتصاد رسانه و ...
-علوم اجتماعي و رفتاري:
رسانه و توسعه ، جامعه شناسي فرهنگي، جامعه‌شناسي رسانه ، روشهاي تحقيق در رسانه، روانشناسي در مديريت، روانشناسي رسانه، اخلاق و رسانه، نظارت و رسانه و ...
-فلسفه رسانه، فلسفه مديريت
-حقوق و رسانه، حقوق ارتباطات
-تكنولوژي‌هاي رسانه‌اي
-و ساير موضوعات مرتبط با همايش

نظرات