محورهاي همايش:
- نقش و تاثير كتابداران در جذب و توسعه مخاطب
- نقش و تاثيرآموزش كتابداران و كاربران در جذب و توسعه مخاطب
- اثر تنوع خدمات كتابخانه اي در جذب و توسعه مخاطب
- جايگاه منابع كتابخانه اي در جذب و توسعه مخاطب
- نقش و تاثير قوانين و مقررات در جذب و توسعه مخاطب
- جايگاه فناوري اطلاعات در جذب و توسعه مخاطب
- جايگاه منابع مالي و حمايتي در جذب و توسعه مخاطب
- نقش ساختارهاي سازماني كتابخانه هاي عمومي در جذب و توسعه مخاطب
- نقش ساختار هاي سازماني كتابخانه ها در جذب و توسعه مخاطب
- نقش و تأثير فضاي فيزيكي و تجهيزاتي كتابخانه هاي عمومي در جذب و توسعه مخاطب
- نقش و تاثير خدمات ويژه به گروههاي خاص در جذب و توسعه مخاطب
- نقش و تاثير بسته بندي و بازاريابي خدمات در جذب و توسعه مخاطب
- نقش و تأثير ويژگي هاي فردي مخاطبين در جذب و توسعه مخاطب
- نياز شناسي و نياز سازي مخاطبين
- نقش تبليغات و رسانه در جذب و توسعه مخاطب
- تاثير فرهنگ محلي و منطقه اي در جذب و توسعه مخاطب
- اثرات برنامه هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي جامعه در فرهنگ سازي مطالعه و رونق كتابخانه هاي عمومي
- نقش و تاثير سازمانهاي آموزشي و تربيتي در فرهنگ سازي استفاده از خدمات كتابخانه هاي عمومي
-آينده پژوهي مخاطب در كتابخانه هاي عمومي