اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

اهداف كنفرانس:

-بررسي جايگاه ايران در صنعت بازي‌هاي رايانه‌اي
-آسيب‌شناسي صنعت بازي‌هاي رايانه‌اي ملّي
- بررسي جايگاه علوم انساني و هنر در توسعه‌ي بازي‌هاي رايانه‌اي

 

محورهاي كنفرانس:

    فناوري‌هاي مطرح در توليد و توسعه‌ي بازي‌هاي رايانه‌اي
    رويكردهاي هوش مصنوعي در توسعه‌ي بازي‌هاي رايانه‌اي
    تحليل روانشناختي بازي‌هاي رايانه‌اي
    تحليل جامعه‌شناختي بازي‌هاي رايانه‌اي
    مدل‌سازي احساس و هيجان در بازي‌هاي رايانه‌اي
    بازي‌هاي رايانه‌اي و قدرت نرم
    بازي‌هاي رايانه‌اي و پدافند غيرعامل
    شيوه‌هاي جذب مخاطب و بازاريابي در حوزه‌ي باز‌ي‌هاي رايانه‌اي
    نقش صنعت بازي‌هاي رايانه‌اي در حوزه‌ي تجارت، اقتصاد و كارآفريني
    مدل‌سازي فرايند توسعه‌ي بازي‌هاي رايانه‌اي
    مدل كسب و كار در توسعه‌ي بازي‌هاي رايانه‌اي
    تحليل زيبايي‌شناختي و تكنيكي بازي‌هاي رايانه‌اي
    اصول هنري طراحي بازي‌هاي رايانه‌اي
    بازي‌هاي رايانه‌اي و ملاحظات حقوقي
    بازي‌هاي جدّي (Serious Games)
    بازي‌نمايي (Gamification)
   بررسي نقش بازي‌هاي رايانه‌اي و ارائه‌ي ايده‌هاي جديد در حوزه‌هاي:
       -   خانواده
       -    سلامت جسمي و روحي
        -    فرهنگ، تاريخ و ادبيات
        -    آموزش
        -    تبليغات
        -    هويت‌يابي و فرهنگ‌سازي
        -    توسعه‌ي صنعت گردشگري
        -    درمان اختلالات جسمي
        -    توانبخشي شناختي
        -    ترويج ارزش‌هاي دفاع مقدس
        -    ترويج آموزه‌هاي مذهبي و قرآني
    و كليه‌ي محورهاي مرتبط با ابعاد فنّي و اجتماعي بازي‌هاي رايانه‌اي

نظرات