0
روز
محور های کنفرانس:
• استراتژی های ورود به بازار و مسیرهای راهبردی توسعه در بازارهای بین المللی
• استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر ارزش و قیمت گذاری تطبیقی در بازارهای دیجیتال و جهانی
• جایگاه یابی برند استراتژیک و مدیریت ادراک برند در بافت های بین المللی
• بخش بندی، هدف گیری و جایگاه یابی بازار با رویکرد داده محور در محیط های چندفرهنگی
• هم راستایی استراتژیک بازاریابی با اهداف کلان سازمان و مدل های هوشمند تصمیم سازی
• تحول بازاریابی دیجیتال، تحلیل کلان داده و توسعه بازار مبتنی بر فناوری های نوظهور
• نوآوری در مدل های بازاریابی برای بازارهای نوظهور و تطبیق پذیری کسب وکار جهانی
محورهای تخصصی سخنرانی اولین کنفرانس بین المللی راهبردهای نوین بازاریابی استراتژیک و توسعه بازار
۱. استراتژی های ورود به بازار و طراحی مسیرهای توسعه در بازارهای هدف
سرفصل های تخصصی سخنرانی:
• تحلیل داده محور بازارهای هدف و انتخاب مدل های ورود (Direct, Distributor, Marketplace)
• طراحی مسیرهای نفوذ تدریجی با تست های دیجیتال (A/B Testing، Conversion Analysis)
• تطبیق زمان بندی ورود با چرخه عمر محصول و آمادگی بازار
۲. قیمت گذاری استراتژیک و ارزش محور در بازارهای جهانی
سرفصل های تخصصی سخنرانی:
• تدوین استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر ارزش ادراک شده مشتری
• تحلیل رقبا و تنظیم قیمت با توجه به نرخ تبدیل و هزینه جذب مشتری
• پیاده سازی پیاده سازی قیمت گذاری تطبیقی در کانال های دیجیتال (Web، Marketplace، Social)
۳. برندینگ استراتژیک و مدیریت ادراک برند در بازارهای بین المللی
سرفصل های تخصصی سخنرانی:
• تحلیل کلان داده برای ارزیابی ادراک برند در بازارهای هدف
• طراحی معماری برند صادراتی و تدوین بیانیه جایگاه یابی
• اجرای کمپین های برندینگ داده محور در مسیر توسعه بازار بین الملل
۴. بخش بندی، هدف گیری و جایگاه یابی استراتژیک (STP)
سرفصل های تخصصی سخنرانی:
• استفاده از الگوریتم های داده کاوی برای بخش بندی بازارهای صادراتی
• هدف گذاری استراتژیک مشتریان با تحلیل CLV و رفتار خرید
• تدوین پیام های جایگاه یابی متمایز در بازارهای متنوع فرهنگی
۵.هم راستایی بازاریابی با استراتژی کلان سازمان و تصمیم سازی هوشمند
سرفصل های تخصصی سخنرانی:
• تنظیم مدل های هم راستایی (مثل Balanced Scorecard و OKR) برای بازاریابی
• به کارگیری داده های استراتژیک در تصمیم سازی بودجه ای و توسعه بازار
• طراحی ساختارهای یکپارچه بین واحد بازاریابی، فروش و مدیریت کلان