کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی

کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی

محورهای کنفرانس:

۱) محورهای حوزه مدیریت کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی
مدیریت استراتژیک، منابع انسانی و تحول سازمانی
موضوعاتی مانند مدیریت تغییر، مدل های نوین رهبری، چابک سازی سازمانی، توانمندسازی منابع انسانی، مدیریت سرمایه انسانی و راهبردهای تحول آفرین در این بخش قرار می گیرند. مقالاتی که به تحلیل نقش استراتژی در بهره وری سازمانی بپردازند، در این محور می درخشند.

مدیریت مالی، بازاریابی و کسب وکارهای نوین
این محور شامل مطالعات مالی در سطوح سازمانی و بازار سرمایه، استراتژی های بازاریابی نوین، برندسازی، تبلیغات دیجیتال، تحلیل رفتار مصرف کننده، و مدل های کسب وکار نوآور است. تلفیق مفاهیم بازاریابی با فناوری های نو (مثل هوش مصنوعی و اتوماسیون بازاریابی) از جمله موضوعات جذاب برای این بخش است.

مدیریت فناوری، نوآوری و رقابت پذیری
تمرکز بر مدیریت ایده ها، خلق نوآوری، بهره برداری از تکنولوژی های نو، توسعه محصول، مدیریت مالکیت فکری، و تجاری سازی دانش. پژوهش های مرتبط با اثر نوآوری بر مزیت رقابتی شرکت ها نیز در این محور جای می گیرند.

فرهنگ سازمانی، رفتار حرفه ای و سبک های رهبری
از جمله محورهایی که به انسان محور بودن سازمان ها می پردازد. بررسی روابط بین کارکنان، تعارض های سازمانی، هوش هیجانی مدیران، و تاثیر ساختارهای قدرت و سیاست درون سازمانی از موضوعات این بخش هستند.

مدیریت عملیات، پروژه و زنجیره تامین
تحلیل فرایندهای عملیاتی، سیستم های تولید ناب، زمان بندی پروژه ها، لجستیک و حمل ونقل، زنجیره تامین پایدار و ابزارهای بهینه سازی در این حوزه بررسی می شوند.

۲) محورهای حوزه اقتصاد کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی
اقتصاد کلان، سیاست های مالی و پولی
مباحثی مانند تنظیم بازارهای کلان، کنترل تورم، رشد اقتصادی، سیاست های پولی دولت و نقش بانک مرکزی، ساختار بودجه کشور، و تاثیر مالیات ها بر تولید ناخالص داخلی.

اقتصاد توسعه، عدالت و پایداری
در این بخش موضوعاتی همچون فقرزدایی، شکاف طبقاتی، سیاست های حمایت اجتماعی، شاخص های توسعه انسانی، پایداری محیط زیستی و اقتصادی، و تحلیل توسعه نامتوازن در مناطق مختلف بررسی می شود.

اقتصاد دیجیتال، رمزارزها و فناوری های مالی
مطالعات درباره تاثیر فناوری های نوین مانند بلاکچین، رمزارزها، NFT، فین تک، بانکداری دیجیتال، قراردادهای هوشمند و چالش های قانونی و اقتصادی مرتبط.

اقتصاد بین الملل، تجارت خارجی و دیپلماسی اقتصادی
تحلیل روابط اقتصادی میان کشورها، مزیت های رقابتی صادراتی، تحریم ها، تراز پرداخت ها، سازمان تجارت جهانی (WTO) و اقتصاد منطقه ای.

اقتصاد رفتاری و روان شناسی اقتصادی
ترکیب بین علوم شناختی و اقتصاد. موضوعاتی مانند سوگیری های رفتاری، اثر چارچوب بندی، تصمیم گیری غیرعقلایی در بازارها، و طراحی سیاست های عمومی مبتنی بر روان شناسی.

۳) محورهای حوزه کارآفرینی کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی
اکوسیستم های استارتاپی و نوآوری باز
نقش دانشگاه ها، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران و دولت ها در شکل گیری و رشد اکوسیستم های کارآفرینی. مطالعات موردی و مدل های موفق اکوسیستم ها در کشورهای مختلف.

کارآفرینی اجتماعی، محیط زیستی و فرهنگی
پژوهش در مورد کسب وکارهایی با هدف حل مسائل اجتماعی یا زیست محیطی. توسعه پایدار، عدالت اجتماعی و کارآفرینی مبتنی بر مسئولیت پذیری از مفاهیم کلیدی این محور هستند.

تامین مالی کارآفرینی و سرمایه گذاری خطرپذیر
روش های جذب سرمایه برای استارتاپ ها، انواع سرمایه گذاران (Angel، VC)، ارزیابی طرح های تجاری و نقش نهادهای مالی در تسهیل نوآوری.

آموزش کارآفرینی و توسعه مهارت ها
مطالعه بر نقش نظام آموزشی در پرورش ذهنیت کارآفرینانه، طراحی دروس عملی، آموزش مبتنی بر پروژه و الگوهای موفق آموزش مهارتی.

کارآفرینی زنان و جوانان
بررسی موانع و فرصت های پیش روی نسل جوان و زنان در ورود به بازار کار و ایجاد کسب وکار. مطالعات تطبیقی، برنامه های حمایتی، و اثر فرهنگ بر مشارکت اقتصادی این گروه ها.

۴) موضوعات نوظهور و بین رشته ای کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی
کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی با درک عمیق از پویایی های عصر دیجیتال، پذیرای مقالات در موضوعات نوآورانه زیر نیز می باشد:

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تصمیم سازی اقتصادی و مدیریتی
داده کاوی و تحلیل پیش بین در بازاریابی و امور مالی
مدیریت دانش و حکمرانی داده ها در سازمان های نوآور
اقتصاد گیگ، اقتصاد اشتراکی و مدل های پلتفرمی
مدیریت بحران های اقتصادی، تاب آوری سازمانی و ریسک پذیری
تاثیرات تغییرات اقلیمی بر سیاست گذاری های اقتصادی
کارآفرینی در حوزه فرهنگ، هنر و صنایع خلاق
محورهای متنوع و دقیق طراحی شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی (The International Conference on Management, Economics and Entrepreneurship) این امکان را به پژوهشگران، اساتید و متخصصان می دهد تا در یک رویداد علمی معتبر بین المللی با رویکردی پویا و چندبعدی حضور یابند.

ما در این کنفرانس تلاش کرده ایم بستر مناسبی را برای ارائه پژوهش های علمی، انتشار بین المللی، گسترش تعاملات پژوهشی و شبکه سازی موثر علمی فراهم کنیم.

نظرات