چهارمین کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در مدیریت و تجارت: چشم اندازهای راهبردی و فناوریهای نوین

چهارمین کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در مدیریت و تجارت: چشم اندازهای راهبردی و فناوریهای نوین

محورهای کلی کنفرانس:


۱. مدیریت و مدل های کسب وکار نوین (شامل مدیریت استراتژیک دیجیتال و اکوسیستم های نوآوری)
۲. اقتصاد دیجیتال و بازاریابی داده محور (تحلیل کلان داده، هوش مصنوعی در بازاریابی، مدل های درآمدی دیجیتال)
۳. فناوری های هوشمند و تحول دیجیتال (هوش مصنوعی، بلاکچین، اینترنت اشیاء، متاورس)
۴. مدیریت داده و امنیت سایبری (حاکمیت داده، معماری امنیت سایبری، مقابله با تهدیدات نوظهور)
۵. مسئولیت پذیری و پایداری دیجیتال (راهکارهای سبز دیجیتال، اخلاق در فناوری، توسعه پایدار سازمانی)
۶. مدیریت و تجارت (تحول دیجیتال در زنجیره تامین، تجارت الکترونیک، فینتک)



اهداف کلیدی کنفرانس:

شناسایی الگوهای موفق تحول دیجیتال در صنایع مختلف

توسعه چارچوب های نظری و عملی برای مدیریت هوشمند کسب وکار

تبادل تجربیات بین المللی در حوزه امنیت سایبری و پایداری دیجیتال

معرفی فناوری های نوظهور و کاربردهای صنعتی آن ها


مخاطبان هدف:

پژوهشگران و اساتید حوزه های مدیریت، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال

مدیران ارشد سازمان های دولتی و خصوصی

استارتاپ ها و شرکت های فناور

سیاست گذاران و نهادهای تنظیم گر حوزه دیجیتال


مزایای مشارکت:

دسترسی به آخرین یافته های پژوهشی در حوزه تحول دیجیتال

شبکه سازی با مراکز تحقیقاتی و شرکت های پیشرو بین المللی

امکان مشارکت در پروژه های مشترک تحقیقاتی-صنعتی

دریافت گواهی معتبر بین المللی

نظرات