0
روز
محورهای کلی کنفرانس:
۱. مدیریت و مدل های کسب وکار نوین (شامل مدیریت استراتژیک دیجیتال و اکوسیستم های نوآوری)
۲. اقتصاد دیجیتال و بازاریابی داده محور (تحلیل کلان داده، هوش مصنوعی در بازاریابی، مدل های درآمدی دیجیتال)
۳. فناوری های هوشمند و تحول دیجیتال (هوش مصنوعی، بلاکچین، اینترنت اشیاء، متاورس)
۴. مدیریت داده و امنیت سایبری (حاکمیت داده، معماری امنیت سایبری، مقابله با تهدیدات نوظهور)
۵. مسئولیت پذیری و پایداری دیجیتال (راهکارهای سبز دیجیتال، اخلاق در فناوری، توسعه پایدار سازمانی)
۶. مدیریت و تجارت (تحول دیجیتال در زنجیره تامین، تجارت الکترونیک، فینتک)
اهداف کلیدی کنفرانس:
شناسایی الگوهای موفق تحول دیجیتال در صنایع مختلف
توسعه چارچوب های نظری و عملی برای مدیریت هوشمند کسب وکار
تبادل تجربیات بین المللی در حوزه امنیت سایبری و پایداری دیجیتال
معرفی فناوری های نوظهور و کاربردهای صنعتی آن ها
مخاطبان هدف:
پژوهشگران و اساتید حوزه های مدیریت، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال
مدیران ارشد سازمان های دولتی و خصوصی
استارتاپ ها و شرکت های فناور
سیاست گذاران و نهادهای تنظیم گر حوزه دیجیتال
مزایای مشارکت:
دسترسی به آخرین یافته های پژوهشی در حوزه تحول دیجیتال
شبکه سازی با مراکز تحقیقاتی و شرکت های پیشرو بین المللی
امکان مشارکت در پروژه های مشترک تحقیقاتی-صنعتی
دریافت گواهی معتبر بین المللی