یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش(چالش ها و راهکارها)

یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش(چالش ها و راهکارها)

شرکت بیمه کوثر در مسیر رسیدن به اهداف خود و در راستای حضور فعال و اثرگذار در صنعت بیمه و به منظور گسترش روحیه پژوهش محوری از سال ۱۳۹۳ اقدام به برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه نموده است؛ این همایش در تمامی دور ه ها تلاش نموده است با ایفای نقش پیرامون مسائل مهم و راهبردی صنعت بیمه کشور، در راستای بهبود و توسعه دانش و مهارت فعالان صنعت، ترویج امر پژوهش و همچنین افزایش تولید دانش بومی و انتقال و بکارگیری تجربیات موفق در حوزه های فنی و غیر فنی در صنعت بیمه قدمی بردارد.
گفتنی است موضوعات مطرح شده در این همایش به ترتیب از سال های ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲، تحت عناوین دارایی های نامشهود ، بیمه های زندگی ، بیمه های اتومبیل ، ریسک های مالی ، ریسک های بازار ، فناوری اطلاعات ، ریسک های منابع انسانی ، هوشمند سازی کسب و کار ، بکارگیری ظرفیت-های نوآورانه در صنعت بیمه و نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال انتخاب شده است. در سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به اهمیت شبکه فروش، یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش؛ چالش ها و راهکارها با ۹ محور اصلی شامل بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش ها و راهکارها، تغییرات و چالش های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه، ارتقاء مهارت ها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه، راهکارهای حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه، مدل های رتبه بندی شبکه فروش در صنعت بیمه، ساختار شبکه فروش و تاثیر آن بر عملکرد، نوآوری و تنوع بخشی در کانال های توزیع صنعت بیمه، تاثیر اقتصاد بر شبکه فروش صنعت بیمه ، نقش استراتژی های بازاریابی در بهبود و توسعه شبکه فروش در تاریخ۲۹ مهر ماه برگزار شد.

***

محورهای همایش:


بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش ها و راهکارها
تغییرات و چالش های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه
ارتقاء مهارت ها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه
راهکارهای حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه
مدل های رتبهبندی شبکه فروش در صنعت بیمه
ساختار شبکه فروش و تاثیر آن بر عملکرد
نوآوری و تنوع بخشی در کانالهای توزیع صنعت بیمه
تاثیر اقتصاد بر شبکه فروش صنعت بیمه
نقش استراتژی های بازاریابی در بهبود و توسعه شبکه فروش

نظرات