محورهای همایش:
رویکردهای نوین بازاریابی:بازاربابی پست مدرن
بازاریابی و هوش مصنوعی
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی داده محور
بازاریابی عصبی
شبیه سازی در بازاریابی
بازاریابی اطلاعات
ژئو مارکتینگ
متاورس مارکتینگ
گیمیفیکیشن مارکتینگ
رویکردهای نوین بازاریابی در حوزه مالی و بیمه
رویکردهای نوین بازاریابی در حوزه گردشگری
رویکردهای نوین بازاریابی در حوزه خرده فروشی
رویکردهای نوین بازاریابی در صنعت ساختمان
رویکردهای نوین بازاریابی در صنایع غذایی و رستوران
رویکردهای نوین بازاریابی در مراکز آموزش الکترونیکی
رویکردهای نوین در بازاریابی رسانه
رویکردهای نوین برندسازی:برندسازی دیجیتال
معماری برندهای دیجیتال
شکست برندهای دیجیتال
احیای برندهای دیجیتال
ارزش گذاری برندهای دیجیتال
برندسازی عصبی
رویکردهای نوین مشتری مداری:مدیریت مشارکت مشتری دیجیتال
مدیریت تجربه مشتری دیجیتال
مدیریت دانش مشتری دیجیتال
مدیریت اطلاعات مشتری دیجیتال
مدیریت شکایات مشتری دیجیتال
مدیریت رضایت مشتری دیجیتال
مدیریت حل مساله مشتری دیجیتال
اهداف برگزاری دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین):
-آشنایی با آخرین رویکردهای بازاریابی جهت انطباق فعالیت بازارگران و صنعت با دانش نو
-بهره گیری از تجارب فعالان بازار و کارآفرینان در جهت ادغام علم و عمل
-معرفی دانشگاه فردوسی مشهد به جامعه فعالان بازار و کسب وکار بعنوان برند پشتیبان در سه حوزه مشاوره-پژوهش-آموزش
-شناخت چالش های پیش روی بازار و ارائه راه کارهای علمی و عملی در راستای رویارویی موفق
-ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی و شناسایی ایده های برتر و تبدیل آن ها به طرح های سازنده در حوزه مدیریت بازار و کسب وکارها
-شناسایی عاملان فعال علمی و عملی بعنوان بانک دانشی بازار استان خراسان
-جلب حمایت دست اندرکاران بازار-صنعت-کسب وکار در منطقه جهت حل مسائل مرتبط
-شناساندن پتانسیل علمی اساتید این حوزه به مخاطبان در استان و کشور
-شناسایی کارآفرینان و صاحبان صنعت موفق جهت الگوسازی استراتژیک استان-کشور
-شبکه سازی در رابطه با زنجیره تامین بازارگران جهت ایجاد هماهنگی و هم افزایی در بازار-صنعت
-ایجاد بستر انعقاد قراردادهای آموزشی و پژوهشی و عملی با دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فردوسی مشهد و مبادله ارزش متقابل پایدار