اولین کنفرانس ملی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه

اولین کنفرانس ملی روندهای نوین در مدیریت برند، تبلیغات، بازاریابی و رسانه

محورهای کنفرانس:
۱. مدیریت برند و استراتژی های بازاریابی
۲. تحلیل و تفسیر رفتار مصرف کنندگان و تغییرات در بازار
۳. فناوری های رسانه ای و تاثیرات آن بر بازاریابی و تبلیغات
۴. مدیریت روابط با مشتریان و تاثیر آن بر برندینگ و بازاریابی
۵. تحلیل و ارزیابی رقبا و رقابت در بازار
۶. تبلیغات و رسانه های اجتماعی در بازاریابی و برندینگ
۷. مدیریت ارتباط با رسانه ها و تاثیر آن بر برندینگ و بازاریابی
۸. تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیقاتی در بازاریابی
۹. مدیریت بحران در بازاریابی و تاثیر آن بر برندینگ
۱۰. ایجاد تجربه مشتری مثبت و تاثیر آن بر بازاریابی و برندینگ

نظرات