محورهای همایش:
علوم انسانی :
آموزش و پرورش - اخلاق و فرهنگ اسلامی - الهیات و معارف اسلامی - زبان و ادبیات فارسی - زبان شناسی - تاریخ و تمدن اسلامی - روانشناسی - علوم جغرافیایی - علوم اقتصادی - علوم سیاسی - فقه و حقوق - علوم تربیتی - مشاوره- هنر ایرانی- سایر مباحث مرتبط با علوم انسانی
مدیریت :
مدیریت دانش - مدیریت دولتی - مدیریت بازرگانی - مدیریت تحقیق و توسعه - مدیریت صنعتی - مدیریت آموزشی - مدیریت اجرایی - مدیریت استراتژیک - مدیریت تکنولوژی - مدیریت ریسک - مدیریت کشاورزی - کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا - استارت آپ و شرکت ها دانش بنیان- سایر مباحث مرتبط با علوم مدیریت
بازاریابی :
مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی (IMC)-تبلیغات دیجیتال/الکترونیکی(اینترنت، موبایل، شبکه های اجتماعی، گیمیفیکیشن و ...)-مدیریت رسانه و تبلیغات(محیطی، چاپی و ...)-بودجه بندی تبلیغات-تبلیغات و مسئولیت های اجتماعی-تبلیغات رسانه های اجتماعی (Social Media)-ارزیابی اثربخشی تبلیغات-نقش بازاریابی حسی و تجربی در تبلیغات-کاربرد علوم شناختی در تبلیغات (۰نورومارکتینگ)-تبلیغات سیاسی-تبلیغات فرهنگی و مذهبی-مدیریت کمپین های تبلیغاتی-مدیریت روابط عمومی-بازاریابی محتوا، خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات-بازاریابی موبایلی-رفتارمصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات-تبلیغات بین المللی-تبلیغات در نقطه فروش (POP)-تحقیقات بازاریابی تجربی-الگوبرداری در تبلیغات-مرچندایزینگ -سایر مباحث مرتبط با بازاریابی